понедельник, 21 ноября 2016 г.

Тема 22. Вікові аспекти адаптації організму до фізичних навантажень

Завдання

1. Читати матеріал лекції 

2. Дати визначення ключових слів: еволюція, боротьба за існування, цивілізація, спосіб життя, гомеостаз, адаптація, генотип, фенотип, здоров'я, хвороба, вік, стать.

3. Скористайтеся схемами та таблицями під час підготовки до відповідей



4. Відповісти на контрольні питання
  1. Людина як результат біологічної еволюції.
  2. Боротьба за існування як вирішальний фактор біологічної еволюції.
  3. Особливості взаємин людини з природою.
  4. Соціальна сутність людини.
  5. Цивілізація, спосіб життя і здоров'я людини.
  6. Соціальні фактори, що обумовлюють спосіб життя сучасної людини.
  7. Культурологічні чинники способу життя сучасної людини.
  8. Поняття про соціальному середовищі.
  9. Протиріччя біологічного і соціального в забезпеченні здоров'я людини та шляхи його подолання
  10. Поняття про гомеостазі.
  11. Поняття про адаптацію.
  12. Поняття про генотип і фенотипе.
  13. Поняття про здоров'я і його класифікація.
  14. Критерії здоров'я та його рівні.
  16. Облік генотипических чинників у забезпеченні здоров'я.
  17. Роль статевої приналежності у забезпеченні здоров'я.
  18. Значення вікового чинника в забезпеченні здоров'я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий